Tworzenie marki

Niektóre wielkie korporacje w celu optymalizacji swoich zysków wpadają na doskonały pomysł, aby produkowane przez siebie rzeczy tworzyć w kilku różnych wariantach jakościowych i cenowych. Pasuje to zarówno tym, którzy specjalizują się w produkcji przetworów mięsnych czy mlecznych, jak i wysoko wyspecjalizowanym firmom produkującym na rynku zaawansowanej elektroniki. Otóż wielka korporacja posiada różne możliwości technologiczne – w szczególności ta, która słynie ze swoich dobrych jakościowo produktów. W wyniku targetowania rynku jasnym staje się dla każdego ekonomisty, że można przygotować taki sam wariant produktu, ale w innym opakowaniu, nieco innym składzie czy sposobie produkcji. Ale ważne jest także, aby gorszy produkt nie był produkowany pod tym samym szyldem, gdyż skojarzenie gorszej wersji ze znaną marką mogłoby jej tylko zaszkodzić. Na szczęście w globalnej gospodarce nie ma problemów z tworzeniem spółek-córek, które dystrybuowałyby tak stworzone rzeczy pod własną, stworzoną na tę konkretną potrzebę marką.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Strony
    Ciekawe artykuły
    • Różne dobra i usługiRóżne dobra i usługi
      Każdy z nas ma różne potrzeby i oczekuje od życia czegoś innego, czegoś nowego. W dzisiejszym świecie każdy z nas może skorzystać z różnych usług i dóbr społecznych i gospodarczych. …
    • Analiza finansowaAnaliza finansowa
      Analiza finansowa jest jednym z kilku elementów analizy przedsiębiorstwa. Dzięki niej otrzymujemy informację o stanie danego przedsiębiorstwa, o jego sytuacji finansowej, jego zobowiązaniach i wierzytelnościach. Jeśli jesteśmy w posiadaniu prawdziwych …
    • Kredyt konsumencki – czy teraz opłaca się brać?Kredyt konsumencki – czy teraz opłaca się brać?
      Kiedy brakuje nam gotówki, zazwyczaj zastanawiamy się nad tym, w jaki sposób zasilić swój budżet. Dlatego tez, jednym z najczęściej sprzedawanych produktów bankowych jest z całą pewnością tak zwany kredyt …