Tworzenie marki

Niektóre wielkie korporacje w celu optymalizacji swoich zysków wpadają na doskonały pomysł, aby produkowane przez siebie rzeczy tworzyć w kilku różnych wariantach jakościowych i cenowych. Pasuje to zarówno tym, którzy specjalizują się w produkcji przetworów mięsnych czy mlecznych, jak i wysoko wyspecjalizowanym firmom produkującym na rynku zaawansowanej elektroniki. Otóż wielka korporacja posiada różne możliwości technologiczne – w szczególności ta, która słynie ze swoich dobrych jakościowo produktów. W wyniku targetowania rynku jasnym staje się dla każdego ekonomisty, że można przygotować taki sam wariant produktu, ale w innym opakowaniu, nieco innym składzie czy sposobie produkcji. Ale ważne jest także, aby gorszy produkt nie był produkowany pod tym samym szyldem, gdyż skojarzenie gorszej wersji ze znaną marką mogłoby jej tylko zaszkodzić. Na szczęście w globalnej gospodarce nie ma problemów z tworzeniem spółek-córek, które dystrybuowałyby tak stworzone rzeczy pod własną, stworzoną na tę konkretną potrzebę marką.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Strony
    Ciekawe artykuły
    • Papiery wartościowe
      Osoby, których ryzyko nie pociąga, a tym samym boją się zainwestować swoich pieniędzy na giełdzie, gdyż twierdzą że w ten sposób szybko mogą je stracić, dobrym rozwiązaniem jest zainwestowanie w …
    • Kluczowy czynnik sukcesu biznesu
      Ludzie biznesu cały czas zastanawiają się co jest najważniejszym czynnikiem sukcesu prowadzonego przez nich przedsiębiorstwa. Okazuje się, że owych czynników jest bardzo wiele i trzeba stosować analityczno badawcze podejście, aby …
    • Gdzie pomnażać oszczędności
      Kiedy ludzie mogą pozwolić sobie na odkładanie co miesiąc sporej sumki oszczędności zastanawiają się co zrobić, aby jak najlepiej pomnażać swój kapitał. Bardzo modna wśród obywateli stała się ostatnio Giełda …